Concurs

În premieră în acest an, în cadrul Târgului de Paști va fi organizat un concurs în cadrul căruia va fi premiat comerciantul care va avea cel mai frumos decor al spațiului în care își desfășoară activitatea.
La concurs vor putea să participe toate persoanele juridice care au fost acceptate în urma depunerii dosarelor, ca și comercianți la Târgul de Paști, ediția 2022.
Participanții pot participa cu cel puțin o amenajare/decor.
Tema concursului este amenajarea/decorarea căsuței/food-truck-ului cu decor specific Sărbătorilor Pascale, cât și organizarea unei zone de relaxare cu scaune, bănci, mese, lumini decorative.
Realizarea zonei de relaxare astfel încât vizitatorii târgului să poată staționa să-și încarce device-ul, să citească noutățile on-line reprezintă un avantaj.
În amenajarea zonei este obligatorie includerea unui punct de colectare selectivă a deșeurilor (plastic și metal, hârtie, sticlă).
Amenajarea/decorul trebuie să exceleze prin calitate estetică și prin capacitatea utilă de a răspunde cerințelor privind zona de relaxare oferită vizitatorilor târgului.
Este interzisă distrugerea domeniului public sau al altor elemente aflate în proprietatea municipiului Arad, pentru amenajarea/decorarea efectuată.
Vor fi apreciate și punctate amenajările și decorurile în care vor prima calitatea, designul obiectelor, utilitatea și respectarea cerințelor temei.
Juriul va fi format din profesori și studenți de la Facultatea de Design din cadrul Universității “Aurel Vlaicu”.
Criterii de jurizare:
Conformarea la tema propusă
Calitatea funcțională a zonei de relaxare pentru vizitatori
Calitatea de „prietenos cu mediul înconjurător“
Calitatea de utilizare a unor materiale calitative
Comerciantul care a realizat cel mai frumod decor va fi scutit de plata taxelor de ocupare a domeniului public pe toată perioada târgului.

Toate informațiile despre eveniment vor putea fi găsite online, la adresele:

www.primariaarad.ro
www.cmcarad.ro/evenimente
https://www.facebook.com/primariamunicipiului.arad
https://www.facebook.com/CentrulMunicipaldeCulturaArad